Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Języki - w grupie czy samemu?
2008-10-01 11:49:14

Agnieszka Danowska z Gazety Wyborczej postanowiła zapoznać się z opinią dyrektora zarządzającego szkołą językową w kwestii doboru odpowiedniej metody nauki języka obcego. Ponieważ odpowiedni wybór zajęć z języka obcego dopiero gwarantuje efektywność naszej nauki.

Polacy nie mają ochoty i pieniędzy na dokształcanie
2008-08-10 11:22:53

Jesteśmy euronieukami. Nie chcemy się dokształcać. Pod tym względem gorzej od nas wypadają tylko Czesi, Hiszpanie i Rumuni. Z najnowszych badań ośrodka IPSOS wynika, że mniej niż połowa (47 proc.) Polaków chciałaby poszerzać wiedzę po ukończeniu szkoły czy studiów.

Artykuł Polacy nie mają ochoty i pieniędzy na dokształcanie
Szkolenia w Polsce
2008-05-06 12:11:47

W ciągu ostatnich siedmiu lat podwoiła się liczba osób indywidualnych uczestniczących w kursach i szkoleniach. Szkolenia stały się także normą w polskich dużych firmach: udział w nich bierze aż 90 procent.

Artykuł Szkolenia w Polsce
Szkolenia przez Internet
2008-03-09 13:23:43

Coraz więcej mówi się o szkoleniach przez Internet, o tym, jakie są tego plusy oraz minusy, a także o tym, czego tak naprawdę za pomocą szkoleń internetowych można się nauczyć .

Artykuł Szkolenia przez Internet

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy certyfikaty Biurowe stres Piotrków Trybunalski, Małopolskie

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.